Ofte stillede spørgsmål
finder du de mest stillede spørgsmål (og svar), som du kan bruge til din FAQ-side. Du er velkommen til at bruge disse spørgsmål som inspiration til din webshop.
Bestilling og levering
Spørgsmål: Hvornår kan jeg forvente min bestilling?
Svar: Den gennemsnitlige leveringstid er 5-10 dage. Vores produkter sendes nemlig direkte fra leverandøren til dig. Takket være denne unikke forretningsmodel kan vi spare enormt på lager- og transportomkostninger og tilbyde produkterne til en lavere pris end konkurrenterne og dække forsendelsesomkostningerne.
Spørgsmål: Den forventede leveringstid er overskredet, hvor er min ordre?!
Svar: I 99 % af tilfældene leveres ordrer inden for den fleksible leveringstid. Desværre kan det nogle gange forekomme, at en ordre bliver forsinket i leveringsprocessen. Du kan kontrollere status på din ordre via følgende link:
Har du ikke modtaget din ordre 3 dage efter afsendelsen? Kontakt os i så fald.
Spørgsmål: Der mangler nogle produkter i min ordre, hvordan kan det være?
Svar: Da vi samarbejder med forskellige leverandører, kan det forekomme, at varerne sendes fra forskellige steder. Hvis der mangler varer i din ordre, modtager du dem normalt inden for 2-3 dage. Vi beklager ulejligheden. Spørgsmål: Hvad er forsendelsesomkostningerne? Svar: Vi betaler selv forsendelsen af ordren.
Ombytning og returnering
Spørgsmål: Jeg er ikke tilfreds med min ordre, kan jeg returnere den?
Svar: Ja. Du kan returnere enhver ordre til os inden for 14 dage uden at angive en årsag.
Spørgsmål: Jeg vil gerne returnere en vare, hvad skal jeg gøre?
Svar: Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, kan du ombytte eller returnere den inden for 14 dage efter modtagelsen. Produkterne skal være i original stand og forsynet med mærker og etiketter. Produktet må ikke bære spor af brug.
En returforsendelse skal altid være forsynet med en Track & Trace-kode. Afsenderen er altid ansvarlig for forsendelsen. Når vi har modtaget de varer, du ønsker at returnere, sørger vi for, at købsbeløbet bliver tilbageført til din konto inden for 14 dage.
>>Klik her for at downloade et returformular<<
Ombytning og returnering
Spørgsmål: Hvor finder jeg min Track and Trace-kode?
Svar: På denne side [LINK TIL SPOR DIN ORDRE-SIDEN] kan du indtaste din e-mailadresse og ordrenummer for at spore din pakke.
Spørgsmål: Track and Trace-koden giver ingen oplysninger. Hvordan kan det være?
Svar: Track and Trace-oplysningerne er tilgængelige fra det øjeblik, din pakke er ankommet til postordrefirmaet. Vær opmærksom på, at der kan være en vis forsinkelse.